25 d’ag. 2011

TRAVESSA SCHWARZWALD - DIA 3: FREUDENSTADT - TRIBERG

Ens tornem a llevar a les 8h i tornem a disfrutar d'un bufet lliure complet, tot i que el cafè encara deixa molt a desitjar... Preparem les bicis i anem a fer el tomet pel centre que no vam poder fer el dia anterior, aquest cop amb una llum encantadora de matí. Agafem aigua d'una font a la sortida del poble, i ens adelanta el senyor que feia la goma el dia anterior, i aquest cop porta un matalàs petit lligat al portaequipatge...!!! Ens saluda i s'allunya somrient...
Nosaltres anem a buscar la sortida en direcció a Lauterbad. Hem vist en un mapa de l'alberg que hi ha un embassament força aprop que segurament val la pena visitar: Stausee Kleine Kinzig, on arribem després de 2 hores de pedalar per entre boscos i pistes forestals inacabables. Altre cop fa un dia esplèndit i ho aprofitem al màxim. Després de la sessió de fotos a l'embassament volem agafar direcció a Alpirsbach però ens passem l'encreuament i baixem paral.lels al riu Kleine Kinzig, que em deixa maravellat. Quin paisatge més encantador, coincidint amb el Camí de St Jaume...!!!
Arribem per carreteretes a Schenkenzell i d'aquí agafem cap a la dreta direcció a Schiltach, on tenim parada obligatòria. Mare meva quin poblet i quina feinada de restauració. Impressionant!!! Aprofitem per dinar a l'ombra d'un parasol i prenem la primera weissbier (cervesa de blat) del viatge, que com sempre està boníssima. Després de dinar segona tanda de fotos amb llum diferent. Continuem encara per ruta cicloturista cap a Schramberg. D'aquí a Lauterbach per un port de muntanya amb rampes mitjanes del 9%. Perfecte però amb massa calor!!! L'únic camió que ens passa amb una mica de perill porta matrícula espanyola, com havia de ser...brrrr!!!
Agafem una pista asfaltada en direcció a Tennenbronn i Triberg, però és una mica tard, les 17h, i decidim anar-hi per la carretera, abans però gaudim una bona estona de les vistes que ens ofereix aquest paisatge tan maravellós, amb prats d'herba interminables. Tornem a la carretera de Hornberg i ens trobem amb una baixada on les rampes arribem al 19%, i on agafem 75,6 km/h. Brutal!!! Hem arribat a la Deutsche Uhrenstrasse (la carretera de l'hora), ja que és la zona on es fan els rellotges de cut-cut, i on passem pel costat del rellotge de cut-cut més gran del món, bestial! La carretera aquest cop es fa una mica pesada, però finalment arribem a Triberg després de pujada i més pujada.
Decidim anar a buscar l'alberg, i després de parlar amb una dona molt simpàtica ens animem a pujar-hi ja que ens ha dit que s'hi menja bé, però que hi ha molta pujada. Devant nostre tenim 800 m al 19%, i és que aquest carrer és com una paret devant dels morros. Arribem dalt i per la nostra sorpresa l'alberg és tancat fins les 21h. Són les 18.30h i decidim anar a un hotel que hem passat al principi de la pujada. Catxís amb els albergs, sembla que ho facin expressament... Altre cop habitació pels tres amb sopar a l'hotel. Després de sopar anar a fer un volt i entrem a fer un gin-tònic en un bareto d'aquells que rememoren la música dels 80's. Maco, maco...!!!