8 de febr. 2014

PUIG VULTURÓ - 2348 m

Quedo amb l'Eloi per realitzar el seu bateig en això de l'esquí de muntanya. Anem fins a les pistes del Port del Comte, concretament al remuntador del Sucre, des d'on remuntarem el barranc de la Bofia, que lleugerament a la dreta ens portarà fins al coll de Tancalaporta. D'aquí, i amb una neu prou acceptable, anem girant direcció N fins a trobar la barrancada que ens conduirà fins al cim del Vulturó (2348 m), just al devant del Padró dels Quatre Batlles (2386 m), el punt culminant del Port del Comte.
Segona sortida amb esquís aquesta temporada, que a part de servir per acumular desnivell, també ha servit per retre un homenatge molt especial al bon amic "Salvat", que ens va deixar fa ja un any i mig. Emotiu cim, sobretot per a l'Eloi, que s'ha estrenat en aquesta disciplina de muntanya que tan havia esperat per realitzar amb el seu company d'aventures. M'alegro haver estat jo qui ho hagi pogut celebrar d'aquesta manera.
Amic "Salvat" sempre estaràs entre nosaltres, i no pateixis que continuarem gaudint d'aquest món terrenal. Un dels gaudis sempre serà per tu...
La baixada la realitzem pel mateix lloc de pujada però aprofitant la pista nevada que ens durà de pet al prat de Botons, i més endevant als peus del remuntador de Sucre de les pistes.