Pàgines

28 de des. 2013

TUASA I TRAMARRIUS

Aquest matí m'he llevat amb lleganyes als ulls, igual que el cel s'ha llevat amb llàgrimes de pluja. Tot i així he rebut una trucada del bon amic Jonás, que em proposava anar a fer un tomet per la zona de Tuasa, juntament amb en Carmelo. Així doncs he sortit amb el paraigües d'Anciles en direcció a Eriste, on la pista està completament gelada i sembla que vagis fent patinatge artístic. D'Eriste he agafat la pista de l'embassament en direcció a Conques, però a la primera bifurcació que trobo continuo per la pista de la dreta, indicada com a Tuasa i on hi ha marques grogues i blanques, que ja no deixarem fins arribar a una clariana. Em trobo amb els meus amics i girem cua ja que la part superior del senderó està força gelat.
Tornem a Eriste mentre va sortint el sol i deixa un migdia espectacular. Arribats al poble anem a buscar l'entrada de la presa de la central elèctrica, on trobem uns indicadors de fusta. Continuem direcció Tramarrius i Aigüeta de Grist. Sortim del poble per un senderó fantàstic, sempre amb la silueta enlairada del pic d'Eriste. Anem seguint les marques grogues i blanques fins al pont de Tramarrius, des d'on anem a buscar la pista que ens portarà de nou al poble, on trobem un senderó recuperat i on em despedeixo dels companys de caminada i m'arribo de nou a Anciles, altre cop amb el cel a punt de ploure.














Salut
pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada