Pàgines

18 d’ag. 2012

5 COMARQUES = 120 KM

Avui m'he aixecat pronte. Hem sortit de l'església vella d'Alcover a les 7h en direcció a Reus, on hem passat a buscar a 2 companys de l'Òscar. Hem continuat cap a les Borges del Camp, el coll d'Alforja, Cornudella de Montsant i Prades, on hem parat a fer un merescut entrepà. Jo anava completament buit...!!! Feia dies que no agafa la "flaqui" i això es nota...
coll d'Alforja
Allí m'he despedit dels meus companys que tornavem cap a Alcover. Jo he tirat cap a Vilanova de Prades, Vallclara, el Vilosell, Vinaixa, Vimbodí, l'Espluga, Montblanc, la Riba i Alcover, fent una volteta de 120 km en 5h 50min, fent d'aquesta manera una volta circular per les comarques de l'Alt Camp, Baix Camp, Priorat, Garrigues i Conca de Barberà. Que més es pot demanar...??!!
Val la pena fer un tomet pels carrers del Vilosell i Vinaixa, decorats i construïts amb cases de pedra marronosa, ara que amb la calor que cardava qualsevol tornava a la carretera...
Agraïr el bidó d'aigua que m'ha deixat el Joan, perquè jo me l'havia deixat a casa amb les presses i la son, je je. A Alcover m'esperaven al Bonillo per fer un xampú de taronja i cap a casa.


pujant al coll d'Albarca
coll d'Albarca












font de Vinaixa
esmorzar a Prades

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada