Pàgines

28 de set. 2012

MONTRAL, MUSSARA, LA BATALLA

Feia força dies que no tocava la bici de carretera. A part, havia d'estrenar les rodes noves, una ganga, unes Roval del 2009 que em baixaven gairebé mig kg el pes de la bici... Ahir no feia dia per fer massa volta, així que vaig tirar pel dret i començava a pedalar en direcció a Montral a les 17.25h. Com sempre vaig voler començar tranquilet, però a mesura que vas pujant, et coneixes els revolts i veus que vas bé, i apretes cada cop una mica més, baixant algun pinyonet. 
4 gotetes em donaven la benvinguda abans d'arribar a Montral, però el cel, tot i estar tapat, aguantava la textura nuvolosa que em deia que si no havia plogut en tot lo dia no començaria ara. Pujo fins a l'ajuntament i la font de Montral a fer un traguet. Ahir no portava el GPS, per tant no sabia quins temps ni promitjos havia fet, però arribava a Montral sobre les 18.15h, és a dir que havia pujat a una mitja de 10 km/h, que no està gens malament tenint en conta que no entreno.
Les ganes em feien continuar cap a l'Aixàviga per afrontar la curta però explosiva pujada al coll de les antenes de la Mussara. El temps continuava agunatant i la bici anava agafant direcció cap a Vilaplana, amb una baixada perillosa però molt divertida. El cel estava molt tapat a la part de Alforja, Colldejou, Llaberia... De Vilaplana ja només quedava l'ascenció al coll de la Batalla, curta però que si s'agafa amb ganes pot petar algun múscul, provocant "agulletes". La meva sorpresa va ser en trobar-me els cartells recordatòris del 1,5 m que el conductor de vehicle ha de respectar quan adelanta a una bicicleta. Anem per bon camí. No sabia quin desnivell acumulat portava, però la sensació era bona. Eren prop de les 19.20h quan encarava la baixada cap a la Selva i em dirigia ja cap a Alcover per la carretera antiga. Ara ja es comença a fer fosc força d'hora i no portava cap llum, però vaig arribar a temps per no perdre visibilitat. Arribava a l'entrada de la urbanització sobre les 19.50h, després de 2 hores i mitja de muntanya intensa... amb una satisfacció total, tan a nivell físic com a nivell tècnic, les Roval s'han merescut la meva confiança.
En total uns 48 km i uns 1250 m + en 2 hores i mitja. No està malament per una aficionat com jo...! :-)




















Salut
pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada