Pàgines

30 d’oct. 2009

LA SELBA D'ANSILS EN BTT


pista forestal de la Selba d'Ansils
Després d'uns 4 mesos de no pujar cap a la vall de Benasque, per fi va arribar el moment. Quan em vaig aixecar el dissabte al matí em vaig donar conta que la tardor ja feia dies que havia arribat a la vall, així que vaig aprofitar per fer un tomb extraordinari sortint d'Ancils, baixant cap a l'embassament de Grist (Eriste), carretera del Solano fins a Eresué i agafant la pista forestal de la Selba fins a les pistes d'esquí de Sarllé (Cerler). D'aquí, i el que tenia més ganes de fer, baixar novament a Ancils pels senderons que travessen els boscos de la Selba, que estan preciosos, però com no, i després de tant temps de no tocar senderons va arribar la hòstia, sense cap més ressó que 4 blaus a les cuixes i alguna esgarrapada, i és que les pedres estaven encara molt molles de la ruada i la humitat que envolta aquests boscos, per això no hi ha cap fotografia de la baixada. Ja en vaig tenir prou... Quin benestar, collons !!! Bàsicament vaig fer vídeo però`encara no he pogut penjar-lo. Us passo algunes de les poques fotos que vaig fer, i és que això d'anar sol i haver de parar cada 2x3 és un trencacames ...








salut
pep

2 comentaris:

  1. Anar sol té algun avantatge ja que vas per on vols, proves coses, t'atures quan et cal.... però per aquests mons de Déu potser és una mica massa arriscat: si la caiguda només són 4 blaus no passa res, però si és una mica més forta et pot complicar molt les coses.
    A part d'aquest "consell de vell", dir-te que espero el vídeo, ja que pel que he vist a les fotos ha de ser molt maco.
    És una zona que no conec, on fa temps que hi vull anar i que segurament l'any vinent "caurà".

    Cuida't.

    ResponElimina
  2. hola Pere,
    jo pujo a la vall de Benasque des que tenia mesos, tenim un petit apartamentet amb ma mare i mon germà a Ancils, i el meu pare es va morir i enterrar allà dalt fa 2 anys. Així doncs quan vulguis anar ja m'ho diràs perquè millor guia no trobaràs :-)
    salut
    pep

    ResponElimina