Pàgines

15 d’abr. 2012

FAiÓ - ALCOVER PER CARRETERA

Coincidint amb la 5a edició de la Saragossa - Valls, em vaig sumar als 44 ciclistes que van sortir de la capital "maña" en el seu pas per Maials. A les 10.30h agafava el tren a Reus i parava a l'apeadero Faió-La Pobla de Massaluca, des d'on començava la meva ciclada, primer fins a Mequinença, la Granja d'Escarp i finalment Maials, on em trobaria per dinar amb la resta de la gent.



Després de dinar, i amb un "flato" que no deixaria en uns quants quilòmetres, continuavem cap a la Granadella, Bellaguarda, les crestes de la Llena, des d'on el Montsant es mostrava radiant. D'aquí baixavem en direcció a Ulldemolins, però en Diego, en Joan i jo decidiem girar a l'esquerra cap a Vilanova de Prades, mentre la resta de grup continuava amb els plans inicials cap a Ulldemolins, coll d'Albarca, Prades, Capafonts, Montral, Alcover i Valls. Nosaltres tres baixavem cap a Vallclara, Vimbodí, Poblet, l'Espluga de Francolí, on ens va començar a pedregar fins passat Picamoixons, des d'on jo vaig continuar direcció Alcover.

Bona jornada de bicicleta de carretera, envoltat de "fieres", de temps inestable i de bona companyia. El meu repte personal era acabar, però tot i així vaig arribar a casa força cansat. El ritme va ser molt alt, i el fet d'anar sol durant uns 42 km i el "flato" van fer que les forces anessin minvant poc a poc. Agraïr la iniciativa de la familia Guasch.

Tot i així vaig realitzar 150 km i uns 1700 m+, que no està gens malament per no haver tocat la bici en unes 3 setmanes.

















Salut
pep

2 comentaris:

  1. Collons lladre si que estàs fort!! Que flato ni que res home!!

    ResponElimina
  2. pep, estàs fortíssim !! ja veig que t'han dedicat un poble...

    ResponElimina