16 de nov. 2009

Serra de Miramar

bDiumenge, 15 de novembre, ens trobem amb el Pep, la Nuri i el Punki, que juntament amb el Pito i el Manel estan decidits a descobrir la "meca" del BTT de l'Alt Camp: la serra de Miramar.
Sortim des d'Alcover en direcció a Picamoixons, pujem cap a les canteres per arribar a Fontscaldes. Continuar cap a Miramar pel camí de "la Selva" i disfrutar de les excel.lents vistes que ens ofereix aquest dia tan inusual com calorós de tardor. Continuem avall per trobar la pista que puja al coll de Prenafeta, des d'on baixarem pel senderó fins arribar a la bifurcació on trobem el senderó que puja fins al castell, des d'on tornem a tenir unes vistes esplèndides de la Conca de Barberà. Baixem cap al poble per fer una llangonissa amb mongetes i una crema catalana, que ens ajudaran a continuar cap al poblet de Lilla. Després la pujada cap al coll Vell i senderó del "pollo" i la "mineta" per acabar un dia de BTT com cap altre, i amb l'orgull de poder descobrir les meves contrades als amics que s'ho mereixen ...

1. Ostres noi! quina casualitat nosaltres el diumenge dia 15 també vam anar a Miramar. Però nosaltres vam sortir de Vila-rodona i cap a L'Alió, Valls (poligon), torre dela mixarda, fonscaldes, Miramar.

Ara m'apunto bé el teu blog per si em fes falta alguna ruta GPS.