21 d’abr. 2009

BTT per EIVISSA ...

La setmana santa ja ha passat, i tornem de nou a la vida quotidiana. Però fem un resum del què ha donat de sí aquests cinc diets a la illa d'Eivissa.
Marxavem el dimarts amb la furgo de l'Edu cap a Dènia per agafar el ferry ràpid fins a Eivissa, on arribavem a les 22h. Sopar ràpid a l'apartament de la family i a dormir que hi havia son. L'endemà, plovent ens resignem a fer un tomet amb les bicis, i aprofitem per anar al mercat a comprar una mica de peixet del dia per fer una paelleta l'endemà. A la tarda reunió amb els cosins i familiars residents a l'illa.

sortint de sta eulària

camí d'Atzaró
El dijous, 9 d'abril, el dia es mostra força convincent amb un sol que ja esperavem, així que esmorzem i agafem les bicis en un recorregut mitjà i de dificultat baixa, però molt interessant per conèixer l'interior de la illa. Sortim doncs de Sta Eulària des Riu, on tenim la base, i ens dirigim cap al puig d'Atzaró tot per asfaltat. D'aqui continuem fins a St Llorenç, al bell mig de l'illa, on aprofitem per fer-nos una foto a la magnífica església situada dalt del turó. Continuem, ara per carretera, fins a Sta Gertrudis i acabem la volta fent un tram de pista bonissima amb una mica de pujada que ens permetrà baixar i planejar altre volta fins al punt de sortida.

església de st llorenç

arribant a sta gertrudis

pujant la talaia de st llorenç

El divendres, 10 d'abril, a la tarda i aprofitant que torna a lluir el sol, aprofitem per fer una ruta relax però molt concentrada. Es tracta de resseguir tota la costa de Sta Eulària a Es Canar, uns 10 km íntegrament pel costat del mar i per un senderó que, a troços, s'ha de fer a peu, però amb una llum fantàstica. La tornada la fem pel camí asfaltat que porta directe a Sta Eulària.