Pàgines

15 de set. 2008

GRAND RAID 2008



Doncs bé, aquest any he participat a la cursa Gran Raid celebrada entre Vérbier i Grimentz, al Valais suís. El dia va ser el 24 d'agost, i el temps i paisatge impressionant. Vam haver d'anar el dia abans a fer una revisió de la bicicleta i a recollir el "chip" que et posen a la bici per saber els controls de pas, etc ... La veritat és que no va funcionar massa bé perquè la Sònia no va rebre cap missatge del meu pas pels controls. Hi ha 2 sortides, una a les 6.30 i l'altra a les 6.40. Aquesta segona es va retrassar fins les 6.45 i els temps de pas no es van respectar. Vull dir que el temps de pas per Mandélon eren les 13.00h, tan pels que havien sortit al primer torn com pels que havien sortit al segon torn. Va ser en aquest control on vaig arribar a les 13h 12 min. i on em van truere el "chip" i per tant quedava fora de la cursa. Evidentment em vaig queixar però res de res. Vaig continuar fins a Evolene, on m'esperava la Sònia i companys que havien seguit la cursa des del cotxe. En total viag realitzar 92 km i uns 3300 m de desnivell +, lo qual suposa el meu rècord personal. Podeu trobar més informació a GRAND RAID
Per altra banda també vam fer alguna excursioneta amb la Sònia al "Croix de Coeur", un coll situat entre Vérbier i Nendaz a 2160 m d'alçada, des d'on es ténen unes vistes impressionants dels massisos del Gran Combin i el Trient.
Us deixo amb alguna foto
sortida, amb el Pep Cabestany de btttarragona.com


Sònia baixant del coll "Croix de Coeur", a 2160 m
primer pas de control a Hérémence
baixant del "Croix de Coeur"
fent cua per la revisió de bicis a Sion
moment de la sortida de Vérbier, amb una son brutal
salut
pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada