Pàgines

5 d’oct. 2010

PEDALADA PER LA SETMANA DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE 2010


Dos imatges de la pedalada popular de la Setmana Sostenible a Reus

Diumenge passat, dia 3 d'octubre, aprofito que BiciCamp, juntament amb el departament de mobilitat de l'ajuntament de Reus, ha muntat la pedalada popular per la setmana de la mobilitat sostenible de la Generalitat. Surto de casa en bici cap a Reus i ajudo a fer de control en els recorreguts curt i llarg (7 km per dintre Reus i 14 km fins a Riudoms). Després del bon ambient i la gentada que va venir a pedalar, vaig a veure al meu cosí que m'espera a Tarragona per fer una cervesa. En acabar agafo pel costat esquerra del Francolí i tiro fins al Rourell. El camí està fet una "merda", és a dir que no hi passaré més. Em va quedar l'esquena feta un nyap. Del Rourell a Alcover vaig pel camí dels Quints. De broma en broma vaig arribar a casa que em notava les cames treballades, i és que tot el dia vaig anar amb el plat gran (animal !!), però em volia demostrar a mi mateix que no cal sortir amb la bici per fer una ruta determinada, sinó que enlloc del cotxe, sobretot per moure'ns pels voltants de casa, es pot fer tranquilament amb la bici. Tenim la sort de viure en una plana on existeixen carreteres en bon estat i poc transitades, així com camins en bon estat i pels què podem circular amb qualsevol tipus de bici. Us hi animo a tots. Aparquem el petroli durant un dia, o més ...


La Canonja, on vaig comprar unes pastes de poma i unes mini-orelletes // Entrant al Rourell



Salut
pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada