Pàgines

6 de juny 2013

ENTRENANT PER LES MUNTANYES DE PRADES

Dijous passat vaig acompanyar al company Rafa a fer una mica d'entreno per la Quebrantahuesos. Ens trobàvem a les 4 carreteres i tiravem cap al Pont de Goi, Picamoixons i la Riba, des d'on ja encaràvem la primera pujada amb desnivell del dia, la carretera que remonta tota la vall del Brugent fins a Farena. Parada de 5 minutets per agafar aigua i fer un petit mos. El dia va ser espectacular, tot i que jo portava màniga llarga a sota. Les temperatures havien baixat una mica la nit anterior.
Coninuàvem per la pista asfaltada fins a la Cadeneta (rampes del 20%) i giràvem a l'esquerra cap a Montral, on, per fi, s'acabava el primer desnivell. Baixàvem ràpids fins a Alcover i d'allí a la Selva del Camp per afrontar el segon desnivell del dia, el coll de la Batalla, que tot i ser curt té rampes del 15%. Arribats a Vilaplana torçàvem a la dreta en direcció a la Mussara, que seria la tercera pujada del matí. El dia anava passant sense complicacions i la temperatura ja era molt més bona. Mentre feiem el coll de la Mussara ens vam trobar un bon grupet de francesos jubilats que havien vingut a disfrutar de les nostres carreteres. Estàven maravellats amb tot, les vistes, el port de muntanya, el clima... Oh là là...!!!
Jo vaig començar a notar-me fluix a mig port, i menys mal que el refugi de la Mussara estava mig obert i ens vam poder cruspir un entrepà i un xampú de mig litro, perquè sinó a mi m'agafa alguna cosa. Allí ens despediem amb el Rafa. Jo tornava enrera per baixar cap a l'Aixàvega, pujar a Montral i tornar a baixar a Alcover. El meu company continuava cap a la Febró, Prades, Cornudella, Castillejos, etc... Deu ni do amb l'entrenament...
















Salut
pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada