Pàgines

6 de juny 2013

SERRA D'EN JORDÀ I LA COLOMA

Dissabte al matí, em llevo d'horeta, cafetó amb llet i una mica de lectura. El temps s'havia calmat i no bufava l'aire. Em vaig mirar al Creb i em va convidar a fer una bona passejada. així doncs em vaig posar bona música i els auriculars i vam enjegar camí amunt fins al mirador de la vall de Figuerola, just al costat d'on trobem la via ferrada. La jaqueta ja començava a sobrar una mica. Arribàvem a l'Era del Caterí i continuàvem pel senderó que ens porta a la pista, que a l'esquerra, ens puja al coll de la Coloma. El dia era espectacular i es podia divisar perfectament bona part del Pirineu. Vam estar una estoneta badant amb el paisatge i vam coronar el coll. D'allí vam tirar avall en direcció a Figuerola fins que, a l'entrada del poble, vam agafar un senderó amagat que recórre els boscos que hi ha pujant la vall des d'on vam començar.
Una volteta molt eixerida per fer en un parell d'horetes i la càmera de fotos, que per cert jo m'havia deixat...









Salut
pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada