Pàgines

5 de març 2013

STUTTGART - WAIBLINGEN

Weiblingen
Aquest matí el sol continuava brillant i prometia un dia radiant. Així que després d'esmorzar he agafat la "oldie" holandesa i he enfilat Schlossgarten amunt fins a Bad Cannstadtt, des d'on ja he continuat pel carril bici que voreja el riu Neckar. Passat el Max-Eyth See he pujat al pont de la carretera per creuar-lo i arribar-me a Mühlhousen, on he fet una passejadeta pel casc antic amb cases força boniques. Es veu que hi fan una bona temporada de maduixes en aquesta zona.
He tornat a buscar el riu seguint les indicacions de bici en direcció Ludwisburg, que en principi era el meu destí per avui. He arribat a l'alçada de Remseck i he trobat un altre indicador que posava Ludwisburg 7 i Weiblingen 10. A la primera població ja hi vaig estar el novembre passat, així que he canviat d'idea i m'he dirigit cap a Weiblingen, passant pel poblet ben cuidat de Neckarrems i creuant el riu per un pont espectacular. Just sortir de Neckarrems he creuat el Rems, un afluent del Neckar en direcció SE per un camí-senderó que m'ha fet patir una mica, però al cap d'un centenar de metres he tornat a trobar camí asfaltat per anar a parar a la carretera L1142 en direcció a Weiblingen. 
Després d'una pujadeta que amb la "oldie" ha costat una mica, he arribat al poblet de Hegnach, i d'aquí ja per un carril-bici paral.lel a la carretera fins a Weiblingen, tot ja en baixada. He anat seguint les indicacions per trobar el centre, ja que al mapa que porto hi figura amb lletres grans. La meva sorpresa ha estat impressionant al descobrir una població força gran amb un casc antic envejable. He estat una bona estona voltant pels seus carrers ben cuidats, amb cases mitjavals pintades de colors, i visitant l'església evangèlica de Michaelskirche, on he posat punt i final a aquesta sortida.
La intenció era continuar fins a Stuttgart de nou, només em faltaven uns pocs km, però el fet que la bici que m'han deixat no estigui ben posicionada i no pugui pujar una mica més el sillín ha fet que em dirigís cap a l'estació de tren i agafés el primer que sortia direcció a Stuttgart, on he arribat 15 minuts més tard.
Aquesta és una volta que combina el passeig pel costat del riu amb un carril-bici perfectament traçat i pla, amb una zona més interior, més rural i amb una mica més de desnivell, però amb un paisatge preciós.


Neckarrems
Mühlhausen




Weiblingen




Weiblingen











Salut
pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada