Pàgines

22 de juny 2012

LA TEIXETA, COLLET DELS FEIXOS I LA BATALLA

antiga carretera del collet dels Feixos
Ja feia gairebé una setmana que no sortia en bici, m'havia de recuperar tranquilament de la Eusko Bike Challenge, i aquest matí semblava que la temperatura havia baixat considerablement respecte a ahir, que va ser un infern. Així doncs m'he posat fresquet de roba, he baixat al poble amb la furgo i he començat a rodar en direcció a la Selva del Camp. La idea era fer una volta tranquileta pel pla de l'Alt Camp, però com que no feia la calor que m'esperava m'he anat animant. Així que he pujat cap a Almoster i Castellvell per creuar Reus i anar cap a Riudoms i Montbrió. Les sensacions eren bones i he continuat cap a Riudecanyes i Duesaigües per pujar el coll de la Teixeta, que només havia pujat un cop.
pantà de Riudecanyes
He pujat amb plat (com es coneix amb argot ciclista per plat gran), i com que m'havia deixat la cartera a casa no podia parar per menjar alguna cosa en un bar, així que he abandonat la idea de baixat cap al Pradell per pujar el coll Roig. Per contra m'ha fet gràcia tornar a recórre l'antiga carretera del collet dels Feixos. D'allí he baixat a Riudecols, on no hi havia aigua en cap font del poble, les Borges del Camp, Maspujols, l'Aleixar i Vilaplana. 
D'aquí he enfilat el coll de la Batalla cap a la Selva i novament cap a Alcover. Una volteta eixerida si no es ténen ganes de fer massa desnivell, uns 1000 m + aproximadament, i que ens serveix per estirar les cames en tot tipus de terreny: pla, pujada i baixada.

pont modernista del tren al
seu pas per Duesaigües
pujant la Teixeta, al fons les antenes
de la serra de l'Argentera


Escornalbou, Llaberia i Colldejou

Ermita de la mare de Déu de la Riera
a les Borges del Camp


















Salut
pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada