Pàgines

28 de des. 2013

PUNTA COGULLA - 2.387 m

Arribo a la vall de Benasque amb un temps molt tèrbol, però ahir el cel ens va donar una treva i vaig aprofitar per treure la pols a l'equip d'esquí de muntanya. Ja comença a ser hora de posar-se en marxa amb la neu que està caient. Com que vaig sol decideixo pujar a la punta Cogulla, un dels punts culminants de les pistes d'esquí de Cerler. Surto de l'aparcament i començo a remuntar per la pista del Molino fins a cota 2000. Aprofito que estic en zona boscosa per adentrar-m'hi, seguint el ritme i els espais que m'ensenynen els avets, que estan recoberts amb 4 dits de neu. Giro a la dreta en direcció al Rincón del Cielo i després cap a l'esquerra en direcció a la Cogulla, on arribo després de 2 hores i mitja de pujada. Les vistes durant l'ascenció són excel.lents, començant per les tuques de Ixeia, les puntes del parc Posets-Perdiguero i més tard, ja arribant a la Cogulla, les Maladetes. El vent comença a fer acte de presència quan arribo al cim i m'afanyo per tirar avall. La neu pols caiguda el dia anterior deixa unes traçades perfectes fins gairebé al punt d'inici.

massís de les Maladetes
massís de Posets-Eriste










Salut
pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada