Pàgines

13 de jul. 2011

PRIMER TOMET AMB LA FLACA "RAZESA"

Ahir vaig tornar als meus inicis amb la bicicleta: la cerretera. Fa ja molts anys que practico la BTT i el cicloturisme, però mai més des dels 16 anys, no havia tingut una bicicleta de carretera, fins que fa uns mesos l'amic Titi d'Alcover m'en va donar una dels anys 80. Li vaig canviar els pneumàtics i el manillar i a córrer.
Total, que ahir, tot i el risc de pluja que hi havia, vaig decidir que era hora de fer-hi un tomet, així que vaig decidir pujar fins a Montral, continuar cap a L'Aixàvega, encreuament de la Mussara, Vilaplana, coll de la Batalla, la Selva del Camp, i ja amb quatre gotes mal contades d'aigua calenteta fins Alcover i casa, on sempre m'esperen els últims metres finals, que són els pitjors de tot, amb rampes del 15% i uns 300 metres de llargada. Només vaig poder fer la foto que veieu, ja que la boira em va impedir fer-ne més.
En total uns 50 km i uns 1200 m + d'ascenció que no està gens malament per fer 23 anys que no tocava carretera, tot en 2 hores 44 minuts.



salut
pep

1 comentari:

  1. Molt bé, la carretera també té el seu encant. Jo ho combino tot i tot té lo seu. No fa gaire vaig estar per la zona amb bici i tranquil·litat i tranquil·litat !!

    Salut

    ResponElimina