Pàgines

3 de jul. 2014

REPTE: 24 HORES...!!!

Rebo un missatge del Xavi dient-me que el passat dissabte hi havia el repte de les 24 hores del Pla de Sta Maria. Jo no sóc massa de reptes però aquest em va fer gràcia. Així que el dissabte al vespre vaig aparèixer al bar-restaurant l'Esplanada del Pla on hi havia l'avituallament. El repte consisteix en fer tantes voltes com es vulguin al següent circuit: Pla, Valls, Puigpelat, Bràfim, Vila-rodona, Santes Creus, el Pont i el Pla, un recorregut de 39 km. Tot plegat començava a les 12h del dissabte i es donava per tancat el diumenge a les 12h. Jo vaig realitzar 3 voltes i mitja (uns 142 km) acabant de pedalar sobre les 2h 30min de la matinada del diumenge. Sopar i esmorzar per agafar forces i bona companyia, tot i que massa valents per a mi... Gràcies al Xavi pel casc i al Pep Cabestany per deixar-me la llum per pedalar de nit... Gràcies companys!!!















Salut
pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada