Pàgines

23 de maig 2014

CARPE DIEM: MONTRAL EXPRÉSS...

la trona, després de
la cantera
Avui estic d'estreno. L'afortunada és una Orbea Carpe Diem urbana transformada en "carn de carretera", i que espero que m'acompanyi durant molts viatges... Per provar-la li he fet passar la prova de foc, és a dir, intentar pujar a Montral, des d'Alcover, amb el plat gran. Surto del poble i les sensacions del carboni (era la primera vegada que rodava amb una bicicleta feta d'aquest material) em comencen a agradar molt, fins al punt que decideixo intentar la pujada a Montral amb el plat gran (el rodar no té res a veure amb l'alumini al què estava acostumat).
arribant a Montral
Començo els 4 primers km intentant no sortir del plat de 48 dents, això sí, tirant de pinyó de 26 i 28. Em trobo realment còmode després d'aquesta distància i arribo a la zona més planera de l'ascenció, on he de baixar pinyons fins que el percentatge de la pendent es torna a enfilar als 8-10 %. Passo la zona de la cantera on m'he de posar dret vàries vegades per no canviar de plat, i arribo ja al km 10. Només m'en queden 2 que es fan sobradament fins que arribo a l'encreuament que em portarà al poble, on hi ha l'última rampa del 9%. Finalment arribo a Montral després de 55 minuts de pujada a una mitja de 14,5 km/h, amb un percentatge mig del 8% i 700 m de desnivell +. No m'agrada parlar d'estadístiques però avui valia la pena fer la prova, que s'ha superat amb escreix. Mai abans havia pujat a Montral amb el plat gran i a aquesta velocitat de mitja. Molt content...!!!!

Alcover i la plana de Tarragona - Reus

Vall del Glorieta des de Montral
Serra del Pou des de Montral










Salut
pep


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada