Pàgines

18 de març 2014

BICICLETA PER ANAR A LA FEINA...

Ja fa uns quants dies que el temps és molt primaveral, massa i tot pel meu gust... Així que aprofito a treure la bicicleta a passejar, no per anar a fer quilòmetres i desnivell, sinó com a mitjà de transport, un concepte que en aquest país encara costa d'entendre però que poc a poc va agafant força (almenys jo hi tinc molta fe...).
Així que vaig sortir d'Alcover en direcció al Milà per la carretera amb el casc com a única indumentària ciclista. Del Milà vaig agafar el camí de la Masó, que va a parar a la carretera mig quilòmetre abans d'arribar al poble. De la Masó a Vallmoll per la carretera. Potser en aquest trajecte em vaig creuar amb 10 cotxes a molt estirar, i tots ells van respectar la bicicleta quan no ho veiem clar per adelantar.
Després de dinar vaig tirar cap a Valls pel camí de baix, anant a parar a la rotonda de les cases de la Colla Vella. Un cop acabades les classes de Valls vaig tornar a Alcover pel Pont de Goi. La veritat és que la bicicleta serveix per molt més que un medi de transport, ja que també funciona com a teràpia anti-estrés, ja ho podeu ben creure. També podem disfrutar, òbviament, de la natura, ermites, masies, etc...L'únic problema és que suem massa i al lloc on arribem no ens poguem avituallar mínimament. Us deixo amb unes imatges de la jornada passada...

ermita del Roser, Vallmoll
camí de Vallmoll a Valls



Pont de Goi






Granja Doldellops











Salut
pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada