Pàgines

9 d’oct. 2013

SVENBIKE 2013

Dissabte passat vaig participar a la primera edició de Svenbike, una trobada entre amics per recordar a un amic molt especial, en Salvat, o com el coneixiem alguns l'Sven. Ens trobavem a les 8h a la Selva, des d'on sortiem en direcció a Alcover pel voral que va a parar a la carretera de Vilallonga, on arribàvem uns minuts més tard. D'allí pujàvem ja en direcció a la Selva del Camp de nou per encarar la pujada al coll de la Batalla i Vilaplana, des d'on començariem ja la pujada a la Mussara. Abans d'arribar a dalt a les antenes, però, ens desviàvem a la dreta cap a l'Albiol per la pista asfaltada. Jo aprofitava per fer una parada de pocs minuts, els justos per assaborir la vista que hi ha des del balconet situat devant l'església. Després, i sense gairebé pedalar, encarar la baixada cap a la Selva, on ens esperava el canvi de bicicleta de carretera per la BTT.
Jo vaig acabar el periple damunt la bici aquí, mentre els altres canviaven de bicicleta. Jo em preparava per ajudar al Florenci als fogons, que també forma part de la festa. Així que ens va tocar preparar fesols i salsa de tomàquet per als començals que arribarien un parell d'hores més tard, famèlics i amb molta sed, mentre el Jordi s'encarregava del foc i la llangonissa.
En total, bon ambient i molta gent, uns 40 en total, els què vam participar d'una manera o una altra a aquest esdeveniment. Esperem repetir a la propera edició. Felicitats a l'organització.





 



I per acabar una cervesa ben fresca, potser ens en cardarem una entre proba i proba, je je je ...

Us deixo els tracks de carretera i BTT.




Salut
pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada