Pàgines

9 d’ag. 2010

En BTT per ses illes. Part 1


Durant l'estada a Eivissa aquest estiu 2010, he tingut la sort de conèixer un grupet de btteros que m'han acollit durant 2 dies, i m'han ensenyat un poc des paradís que ténen guardat només per a ells. L'idea va ser d'en Dani, es propietari de sa tenda de bicis KANDANI, i que es troba a sta Eulària des Riu, justament a un centenar de metres d'on jo tinc sa meua casa (ja em perdonareu però durant aquests dies se m'ha encomanat, com sempre, el parlar salat de s'illa...). Així doncs dimecres a les 18h estava puntual devant de sa botiga. Abans però no podia faltar la foto devant es mar a la cala que hi ha devant de casa. No em podia perdre per res una sortida amb natius de la zona. Quina sort, oi? I jo que portava els tracks fets per anar sol ...
A la sortida erem un total de 17 ciclistes de totes les edats, i es respirava bon rotllo. Vam començar per la pista asfaltada cap a st Llorenç, on abans d'arribar ens desviavem cap a la dreta en direcció a st Joan, ara ja sí que per senderons (carrerenys, com diuen ells...) de poca durada però divertits, i alguna que altra pujada, que res ténen a veure amb les de les muntanyes de Prades, però ens van fer suar de valent, i és que el ritme que portàvem no era pas lent ...

Vam passar a tocar de la Talaia de st Joan, però de seguit ens desviavem a l'esquerra en direcció a sta Gertrudis, on hagués estat bé portar les estisores de podar (je,je), on poc després em durien a una font d'aquelles autèntiques, on potser et surt alguna granota si et despistes, però on l'aigua brolla fresca i plaent ... De sta Gertrudis agafavem ja el camí asfaltat fins a sta Eulària, passant per sota els repetidors de la TV, on vam aprofitar per fer algun sprint que ens va acabar de posar les cuixes a lloc .
En definitiva, una sortida perfecte: tan pel traçat com per la companyia. Us deixo amb alguna foto i el track del GPS per qui hi vulgui anar.







Salut
pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada