Pàgines

15 d’abr. 2012

TURÓ D'EN BESSA - MONTSENY

autoretrat amb el Matagalls
Aprofito l'últim diumenge de la meva estada a Hostalets de Balenyà per enfilar-me fins a Collformic. Fa dies que tinc ganes de veure la posta de sol, i quin millor escenari que les estrivacions NO del Montseny.
Començo a caminar des del coll de Collformic en direcció al Matagalls. Ben aviat, però em desvio en direcció a l'ermita de Sant Segimon, on no arribo per manca de temps. El cel es comença a tapar i m'assec al costat d'un pal, tot esperant que el sol baixi fins a donar aquells tons tan càlids al cel. Finalment el cel es despeja i puc gaudir un cop més d'un espectacle natural que no té nom (bé els humans li diem "posta de sol")...
Darrera meu el Matagalls fumeja a les últimes clarors del dia.


Turó d'en Bessa
plana de Vic des del turó







onada de serralades. Al fons de tot Montserrat




Salut
pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada