Pàgines

20 de des. 2010

ENTRE L'ALT I EL BAIX CAMP


Camí de la Creu a Castellvell // Camí de la Boca de la Mina a Reus

Ahir diumenge, vaig fer una pausa de Marató de TV3, i aprofitant que feia solet i amb un mono que feia dies que no tenia, vaig decidir sortir amb la bici a les 15.30h, risc de quedar-me sense llum de dia pel tomb que volia fer, però el "mono" és el "mono".
Surto d'Alcover i em dirigeixo a la Selva per la carretera antiga. D'aquí agafo el camí de st. Pere i arribo fins Almoster, des d'on segueixo el camí de la Creu fins a l'entrada de Reus, que no havia agafat mai encara. A Reus vaig a buscar el camí de la Mina fins als 5 camins, i fins a Maspujols pel camí de baix, que deu ni do com puja i baixa, un trencacames, vaja. De Maspujols a les Borges hi vaig pel camí de Rocabruna, on hni la pujada més llarga de la sortida, i un cop arribo a les Borges intento buscar algun camí per arribar-me al Botarell. Intentona que acaba en fallida ja que els camins que portava marcats al GPS resulta que ja no existeixen. Vaig acabar anant per la carretera secundària que hi ha, fins que vaig agafar un trencall a l'esquerra, per una barrancada fins a Riudoms. Eren les 16.45h i m'estava quedant ja sense llum. Arribo a Riudoms i agafo el camí de Reus, on arribo a les 17h. Surto de Reus en direcció a la Selva pel voral de l'autovia amb les cuixes ja enrampades, i és que feia una bona estona que anava "a tope" amb el plat gran. De tant en tant surten animalades com aquesta. Finalment arribava a Alcover, força fet pols, sobre les 18.10h ja fosc i negre, sort que per la carretera antiga només van passar tres cotxes...


Pont per creuar la via del tren a les Borges del Camp


salut
pep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada