7 de set. 2012

ELS BARRUFETS - LA RIBA

Ahir em truca el Koko i em diu per anar a escalar cosestes molt senzilles. Així que quedem a Alcover i enfilem cap a la zona d'escalada de la Penya Roja, a la Riba, concretament a la zona més senzilla coneguda com la dels "Barrufets". Per arribar-hi hem d'aparcar el cotxe a l'aparcament que hi ha a la carretera cap a Farena, després d'haver passat el refugi. D'allí ja trobem el senderó que creua el riu sec i continua amunt. Deixarem una bifurcació a la dreta. A la segona bifurcació, ja sota de la paret de la Penya Roja agafarem el senderó que surt a l'esquerra, que després de superar un parell de roqueres ens portarà al peu de la paret. Allí hi hem realitzat gairebé totes les vies (graus des de 3º fins a 5è) menys la de la cantonada més a la dreta. No ha estat gens malament per fer uns quants mesos que no tocava roca.
De baixada hem parat al refugi "Els Masets" on ens hem firat un "xampunet", i on ens hem assebentat que fan activitats per la cloenda d'estiu, i que estan planejant de fer-ne durant tot l'any.
Molt bé Albert, anirem fent camí poc a poc. Ànimus!!!